Гарантії
ГАРАНТІЯ ТА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
На теплове обладнання куплене в нашому інтернет-магазині, розповсюджується гарантія 12 місяців. Гарантія не розповсюджується на аксесуари, миючі засоби та інші додаткові комплектуючі до теплового обладнання.
Умови надання гарантії:
- Гарантія розповсюджується лише на території України. Гарантійне обслуговування товару, який знаходиться (знаходився) на окупованих територіях України (АРК, Донецька і Луганська області) не здійснюється.
- Продавець здійснює гарантійну підтримку обладнання, несправність якого виникла із його вини або з вини виробника.
- Гарантійний ремонт обладнання, яке вийшло з ладу, проводиться безкоштовно протягом гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні, якщо при огляді встановлено, що це брак заводу виробника. Гарантія дійсна тільки при наявності заповненого гарантійного талона, серійного номера виробу, дати продажу, з чітким відбитком печатки продавця і підписом уповноваженої особи.
- Гарантійний ремонт (заміна, установка, налагодження деталей) здійснюється тільки фахівцями сервісного центру продавця у м.Київ.
- Виріб знімається з гарантії і безкоштовний гарантійний ремонт не проводиться в наступних випадках:
— пошкодження устаткування з вини покупця внаслідок неналежного використання, порушення правил транспортування, зберігання або проведення вантажно-розвантажувальних робіт;
— недотримання технічних вимог, викладених в інструкції з експлуатації (недотримання норм завантаження, застосування несертифікованих струмових приладів захисту і т. п.) Або в разі аварії;
— при наявності на внутрішніх електромагнітних частинах виробів слідів рідини, пилу, комах, а також самих комах, які є причиною поломки;
— при наявності механічних пошкоджень;
— при наявності ознак самостійного ремонту або ремонту проведеного третіми особами;
— відсутність регламентного технічного обслуговування спеціалізованою організацією або особами, які мають відповідну кваліфікацію. - Гарантія не розповсюджується на дефекти ламп розжарювання, флуоресцентних ламп, скла, фарбування, корпусів, замків, кріплень дверей, витратних матеріалів та гумових ущільнень.
- Гарантія на замінені частини або повністю замінений виріб закінчується в момент закінчення гарантії на куплене обладнання.
- Термін прибуття фахівців до покупця — до 5-ти робочих днів з моменту надходження заявки, якщо обладнання встановлено в м.Києві. Якщо проведення ремонтних робіт на місці неможливо або якщо обладнання встановлено поза межами м.Києва, то діагностика і ремонт обладнання здійснюється в сервісному центрі продавця у м.Києві. Витрати по демонтажу та транспортуванню несе покупець.
- Покупець робить заяву Продавцеві про виконання гарантійних зобов’язань виключно після одержання висновку сервісного центру Продавця про причини несправності виробу. В процесі гарантійного ремонту заміна дороговартісних і технічно складних деталей проводиться виключно за наявності істотних недоліків, що не допускають подальше функціонування виробу без їх заміни.
- У разі неможливості відновлення працездатності (ремонту) обладнання, яка була підтверджена заводом-виробником, продавець зобов’язується замінити товар на аналогічний протягом стандартного терміну поставки від виробника. Термін поставки нового обладнання обчислюється з дня складання дефектного акту. Витрати по демонтажу та транспортуванню несе покупець.
- Якщо перевіркою виявлено, що несправність була наслідком неправильного підключення, при цьому виріб є справним, або несправність не визначена і є наслідком некоректної експлуатації, відділ гарантійного обслуговування має право вимагати оплати покупцем робіт з тестування і дослідження причин поломки.
- Продавець ні за яких умов не несе відповідальності: — за будь-які можливі збитки, завдані іншому обладнанню або матеріалам, що працюють разом з виробом; — за сумісність комплектуючих із комплектуючими сторонніх виробників; — за будь-які збитки (включаючи всі, без винятку, випадки втрати прибутків, переривання ділової активності) або інших грошових втрат, пов’язаних з використанням або неможливістю використання купленого устаткування. У будь-якому випадку, відшкодування, згідно з даними гарантійним умовам, не може перевищувати вартості, що була фактично сплачена покупцем за одиницю обладнання, що привела до збитків.
Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання — напишіть нам або телефонуйте! Вдалих покупок!