ГАРАНТІЯ ТА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

На теплове обладнання куплене в нашому інтернет-магазині, розповсюджується гарантія 12 місяців. Гарантія не розповсюджується на аксесуари, миючі засоби та інші додаткові комплектуючі до  теплового обладнання.

Умови надання гарантії:

  1. Гарантія розповсюджується лише на території України. Гарантійне обслуговування товару, який знаходиться (знаходився) на окупованих територіях України (АРК, Донецька і Луганська області) не здійснюється.
  2. Продавець здійснює гарантійну підтримку обладнання, несправність якого виникла із його вини або з вини виробника.
  3. Гарантійний ремонт обладнання, яке вийшло з ладу, проводиться безкоштовно протягом гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні, якщо при огляді встановлено, що це брак заводу виробника. Гарантія дійсна тільки при наявності заповненого гарантійного талона, серійного номера виробу, дати продажу, з чітким відбитком печатки продавця і підписом уповноваженої особи.
  4. Гарантійний ремонт (заміна, установка, налагодження деталей) здійснюється тільки фахівцями сервісного центру продавця у м.Київ.
  5. Виріб знімається з гарантії і безкоштовний гарантійний ремонт не проводиться в наступних випадках:
    — пошкодження устаткування з вини покупця внаслідок неналежного використання, порушення правил транспортування, зберігання або проведення вантажно-розвантажувальних робіт;
    — недотримання технічних вимог, викладених в інструкції з експлуатації (недотримання норм завантаження, застосування несертифікованих струмових приладів захисту і т. п.) Або в разі аварії;
    — при наявності на внутрішніх електромагнітних частинах виробів слідів рідини, пилу, комах, а також самих комах, які є причиною поломки;
    — при наявності механічних пошкоджень;
    — при наявності ознак самостійного ремонту або ремонту проведеного третіми особами;
    — відсутність регламентного технічного обслуговування спеціалізованою організацією або особами, які мають відповідну кваліфікацію.
  6. Гарантія не розповсюджується на дефекти ламп розжарювання, флуоресцентних ламп, скла, фарбування, корпусів, замків, кріплень дверей, витратних матеріалів та гумових ущільнень.
  7. Гарантія на замінені частини або повністю замінений виріб закінчується в момент закінчення гарантії на куплене обладнання.
  8. Термін прибуття фахівців до покупця — до 5-ти робочих днів з моменту надходження заявки, якщо обладнання встановлено в м.Києві. Якщо проведення ремонтних робіт на місці неможливо або якщо обладнання встановлено поза межами м.Києва, то діагностика і ремонт обладнання здійснюється в сервісному центрі продавця у м.Києві. Витрати по демонтажу та транспортуванню несе покупець.
  9. Покупець робить заяву Продавцеві про виконання гарантійних зобов’язань виключно після одержання висновку сервісного центру Продавця про причини несправності виробу. В процесі гарантійного ремонту заміна дороговартісних і технічно складних деталей проводиться виключно за наявності істотних недоліків, що не допускають подальше функціонування виробу без їх заміни.
  10. У разі неможливості відновлення працездатності (ремонту) обладнання, яка була підтверджена заводом-виробником, продавець зобов’язується замінити товар на аналогічний протягом стандартного терміну поставки від виробника. Термін поставки нового обладнання обчислюється з дня складання дефектного акту. Витрати по демонтажу та транспортуванню несе покупець.
  11. Якщо перевіркою виявлено, що несправність була наслідком неправильного підключення, при цьому виріб є справним, або несправність не визначена і є наслідком некоректної експлуатації, відділ гарантійного обслуговування має право вимагати оплати покупцем робіт з тестування і дослідження причин поломки.
  12. Продавець ні за яких умов не несе відповідальності: — за будь-які можливі збитки, завдані іншому обладнанню або матеріалам, що працюють разом з виробом; — за сумісність комплектуючих із комплектуючими сторонніх виробників; — за будь-які збитки (включаючи всі, без винятку, випадки втрати прибутків, переривання ділової активності) або інших грошових втрат, пов’язаних з використанням або неможливістю використання купленого устаткування. У будь-якому випадку, відшкодування, згідно з даними гарантійним умовам, не може перевищувати вартості, що була фактично сплачена покупцем за одиницю обладнання, що привела до збитків.

          Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання — напишіть нам або телефонуйте!  Вдалих покупок!